بیانیه فردائیان به مناسبت روز قدس :

روز جهانی قدس؛


یادگار ارزشمند و میراث گرانبهای امام خوبی ها


روز جهانی قدس یادگار ارزشمند و میراث گرانبهای امام خوبی ها و معمار کبیر انقلاب اسلامی و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی آن مجتهد مجاهد و رهبر متقي است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهيونيست فرود آمد و بیانگر اعتقاد و پایبندی اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان و یکه تازان عرصه جهانی می باشد.

امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس ، نور امید را به دل مظلومان تاباند و میلیونها انسان آزاده و مبارز را برای مقابله عملی با رژیم های جعلی و در راس همه آمریکای جهانخوار مصمم و استوارتر کرد ، امام امت بر مبارزه پایان ناپذیر مستضعفین با جهان خواران ظالم تأکید کرده و فرمودند: روز قدس روز جهانی است ، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد ، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است .

روز جهاني قدس ، روز بيداري امّت اسلام ، روز نمايش قدرت اسلام ناب محمدی(ص) ، روز روسیاهی مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی ، روز ننگ حامیان زور و ستم و روز تحقق آمال مسلمين جهان در رفع ظلم و استبداد است.

قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که کتاب آسمانی آن ها ، مستضعفان زمین را وارثان واقعی می داند و برای زورمداری و بی عدالتی عمری کوتاه قائل و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود.

روز قدس ، روز خودنمایی آزاداندیشان و حق طلبان در برابر چشمان حيرت زده‌ مستکبرين و دیکتاتور صفتان ، روز نمايش اتحاد و همبستگي ملّت ایران در مقابل نمادهاي بی عدالتی و همچنین روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومي آزادگان جهان از رژيم تروريست و اشغالگر قدس و حامي آن شيطان بزرگ آمريکاي جنايتکار است که با توحش و درنده خويي به تربیت دیکتاتورهایی برای حکومت بر بلاد اسلامی می پردازند ، دیکتاتورهایی که در شقاوت و سنگدلی روي هيتلرها و چنگيزها را سفيد کرده اند.

فردائیان چونان تمامی علاقمندان و وفاداران به نظام مقدس انقلاب اسلامی خود را موظف می دانند همراه و همدوش با تمامی امت حزب الله در حمایت از آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی و اهداف ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روز قدس را گرامی و عزیز دارد .امیدواریم در جمعه ای عزیز و پر از غرور شاهد آزادی تمامی ملل دربند استکبار اندیشان جهان باشیم و بتوانیم و با آرامش و غرور برای زیارت قدس این اولین قبله ی مسلمین گام در سرزمین ستمدیده ی فلسطین گذاریم. انشاء الله
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا